mitt blod smakar körsbär - körsbär är äckligt



jaa tiep ny design på rubriken i varje inlägg.
inte för att ni bryr ej hejhopp.


är sjykligt förkyld
har ont i näsan som eh ..
jag pallar inte ens tänka på nåt ball alls.


om jag inte är frisk på fredag
tänker jag sakta men säkert
slakta mig själv?
mmmmhm

imörn ska jag köpa skor & klädor till fredag. jag satsar stenhårt!  (sexmisstolkning <3)

i framtiden ska jag btw skaffa hårförlängning & permanenta mig :))
först måste jag bli lide rik.
vilket jag never blir.
men det löööser sig.


jag stannar hemma ikväll
äter mig tjock på korv (ååh sex igen <3)
& lever loppan.


aw
fatta glad mattias lät när han fick höra att jag skulle äda himma.

nu städar jag.



       <3



pusshajfisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0