tjugoandra november tvåtusennio


jag gillar INTE ditt äckliga ansikte när du säger förlåt och vill ha mer
det är INTE fint
ALLS

pilutta mig.


jag är trött som en korv trotts mitt ingetlivgårdag.
egentligen vill jag bara ut nu och sätta mig på bryggan där nere vid st lars, lyssna på ipod och kura ihop till en liten vinterboll.
men ickesånicke.
har saker att ta itu med DIRR annars blire ingen lösning på något.
som ett garn nystan utan slut? så känns det nog.

jag har inget viktigt att skriva.
eller jo egentligen.
men sånt får man inte säga, så ni får nöja er med kryptisk text.
vadå som vanligt?
gå och bajsa så ska du se att det släpper.


ensamhet är den bästa lösningen
eller kanelbullar?




nästa månad blire bort med det slitna
undra hur det kommer bli.
typ kort. jag pratar om mitt hår japs. bangar ändån inte hårförlängning dirr. show me the moneeey.



pusshajfisk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0