valbörgeeeh!



det var najs.
jag var överväldigande .. glad, eller vad man ska säga haha
& freddes mams var sjukt snäll som kom med grillade mackor & oboyski

vi gick till ? skolan vid tolv,
och ville & adde smashade typ en bil (Y) så vi fick kuta därifrån. haha.
ville fick följa med mig när jag skulle kissa, för jag var rädd för att gå själv.

jag är ganska så sjukt trött, eftersom jag vaknade 8 imorse, och somnade typ 2?
vi fick jättegod frukost iaf.

tog tåget vid halv tre & solen schteker som fän, men jag orkar verkligen inte gå ut atm.
ikväll blire chillerill, och lite me-time tror jao. som vi alla vet, så kommer kvällen förmodligen sluta med att jag gör nåt, men you never know.

jag är sugen på nudlar.


hahah slipsen <3



pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0