igår & idao


ojojoooj
tre kommentarer på watching through windows inlägget
go kommenterare! (även om jag är en av dem)



Idag  är jag trötter.
fannutt vet snart varför.
hon typ snodde mitt täcke och sparkades lite, men jag vågade inte berätta det för henne imorse höhö.
själv souver jag typ alltid stilla som en .. stol? eller det kanske jag inte gör? jofan.


     
flummiflummsamtal/sms, söwta peeps & en mysande prilluz! random? haha puss


Igår  var kuwl, flummigt, lite vingligt men fnittrigt &
imorse fick vi amerikanska pannekagor.


Efter jubbet  idag , stack jag till s:t lars och träffade Villan. Prillan & Villan berättade lite konstiga saokor från deras ungdom, och fick upp en cykel från ån, med hjälp av en stor pinne.
Prillan höll på att putta ner Villan i vattnet när han försökte döda en spindel.
Det var najs där, under bron. chilledill likzom.


Nu  sitter jag här och käkar mjuk pepparkaka (det är typ som sockerkaka fast smakar inte likadant) och ja, det är redigt gott.

Snart dags att lägga sig och läsa engelskaboken, annars blire fail vg i engelska.



puss & nattinatti



detkommeraldrigfunkaintenuiallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0