mystiska händelser


jag är självgod
för jag tycker om att äta upp mig själv! HAH!
eller nej?


bra dag har jag haft mmmmmmmm som vanligt, fast ändå inte :)
det har regnat & blåst sjuhelvetes mucho, men nu är det fint!
jag har koullat min piercingpung och den är allright. ska bara vänta ett par veckor, sen blire byte.


haha, måste berätta nåt sjukt som hände på graffitti café!
ni kommer säkert tycka det här är lame, precis som tor, fanny & julia (linus höll ändå med mig om att det var sjyykt) mensja.
vi satt där o pratade så sa fanny: ja, idag har jag min sista gitarrlektion för den här terminen.
så tänkte jag så: tänk om det var min sista idag också? fan, då kommer jag ju aldrig lära mig time after time på gitarr helt (eva cassidy versionen).
så precis då kommer den jefla låten på radion! med eva cassidy också! asså jag fick typ fnatt!?
ganska så länge pågick detta fnattet, och dom andra tyckte inte riktigt det var sån big deal.
men herrejissteness, det var ju helt sjukt!? eller hur? kanshä?

ja, alla har vi vart med om nåt sånt sjukt som när man tänker på en låt, och helt plötsligt spelas den nånstans.

jag berättade detta underbara mirakel för anton, och då berättade han att han var och spelade bowling med några polare en gång, osså var där en kille som heter tommy där (typ hela stället kände honom). så sa en av killarna till tommy: haha tommy tycker ooom miig (som carola låten), och precis då började låten spelas! alla stannade typ upp och blev skitchockade.

haha, älskar sånt
random!


oj, så långt.
jag ska bestämt lära mig time after time, känns lite som om dagens happening var nåt sorts tecken..
haha.


nu ska jag in till staun & mysa på typ espressohouse mäjbi?




mmmögonbild <3



pussssselusssetuss





3 dagar, 2 timmar, 1 minut



Kommentarer
Postat av: Daddy

Those mystical and coincidental occurences are actually divine interventions from your ancestors trying to communicate with you. It only happens to those with royal or cardinal blood, so Princess Pernilla do you remember your Ipod playing London Calling at a particular point in time that made you feel weird?

2009-05-08 @ 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0