SVENNE BANAN SVENNE BANAN SVENNE BANAN SVENNE BANAN!



jaa, toodiloodi folks!


tänkte skriva lite oftare nu kanshä? äh, bäst att inte lova nåt, jag kommer ju faila ändån. kommer va riktigt opptagen med festivalerna & sånt juuu  :]
asså, jag peppar som en pepparkvarn (höhö) just nu. massamassamassa med bra musik, och massamassamassa med festivalkänsla & härligt folk! jag bara måste älska det.

har en sån riktigt skön känsla i magen just nu.
allt är helt rätt.

nationella har gått rätt så brao, jag har insett att ingen matchar min galenhet lika bra som mina kompisar, sommaren är påväg & festivalerna likaså!

woooh  :D

(ochja, det är okej att skriva smileys i bloggen, waina lagomish)


förövrigt så har jag joinat the crowd:  jag älskar svenne banan.
endast för att texten är så jefla klockren
&ja promoe är en rackarns banan på texter.
läs den. lyssna på den.



Tack som fan kap kun kap, koh pangan koh tao khao lak
Fuck it i phuket pingpong show, kalla folket för tjingtjonghoes
Trekant i grekland leka stekarn, bakfull redan fredag
Mallis kanarieholmarna
Mickey dee's ha barn i bollhavet
En riktig stilikon med silikon, bor i samma stad som du vill ifrån
Kvinnomisshandel solariebrännna
Fixa mat, vad fan har vi hemma
Soppatorsk och foppatofflor
Barnen nersjunkna i tv-soffor
Ordning o reda, lådvin på fredag
Kunskap från wikipedia
Tonårsgraviditet, ångesten ingen vet
Minnesluckor barn med syrran, vill alltid vara kvar i fyllan


Svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan
svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan
svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan


Dansa bugg lyssna på carola
Manikyr permanenta håret
Återträff med högstadieklassen
Avundsjuka på överklassen och gilla kungafamiljen
Spyr utav dagen-efter-piller
Skvaller o hänt i veckan
Grannen hembränt o bläckan
Nätpoker karaoke
Man kan ju inte bara ha tråkigt
Finlandsfärja Bon Jovi-covers
Living on a prayer looptroop rockers
Raggarbilar power meet, gällivarehäng fan va fint
Fyllebråk på McDonald's, gå hem o bli rånad
Ungefär en gång måna'n
Lönehelg försök o svälj stoltheten ur en ölbutelj
En stor stark o hotshot
Hur länge har det pågått, skit i det, gonatt o sov gott


Svennebanan svennebanan svennebanan



the man


yezz, något galet händer i min kropp när jag lyssnar på den. banan.



Idag har varit en bra dag.
för en gångs skull hade jag riktigt kul på jobbet. skönt. tack.



långt inlägg.
det blir inget gonatt.



pusss




här skriver jag om fanny: hej fanny! du är en av mina galningar.


Kommentarer
Postat av: fanny

wei :D

2009-05-20 @ 10:55:19
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0