iz gotz a zkonk in ma tronk


idao var jao på ett strövområde i Arrie minsannådå
det var jättemyjsigt & låg vid en stour sjö som hette Arriesjön. enkelt & bra.
tog dock en och en halv timme dit, mensja
ballerinakex, banan & bulle gjorde det hela lide lättare  (Y)



det blev en massa bilder på mig i min rätta naturliga inställning, så jag hoppas ni uppskattar naturprillus precis lika mycket som alla fiskar & fåglar gjorde! de kvittrade & fiskade sig (?) av förtjuusning. typ.











ljuga, blanda in andra
ibland blir jag bara jävligt besviken på folk

ja whatever
pallar inte lägga ner min energi på sånt




du luktar kaviar med ostbågar uppregade i en svettig anal
hahaha dagens
jag & gangstorrrlukas in ma heart man!


Iz givez you this shit
and then Iz givez youz a pillow
and then youz will ze everythin' man!

good shit man?



haha, jag har börjat hängapung med min brooour och vi pratar gangstorspråk á la Ali G.
& idao lärde jag mig STÅ PÅ EN LONGBOARD
creds till villan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0