sommarchansen audition


Godmörning!
Ja, jag är uppe så här tidigt, creds till moi  :)

Snart bär det av till malmö & audition till sommarchansen.
Vi får väl la se hur det går, men jao vät inte. Borde skriva klart min nya, bättre låt snaort, så jag kan börja använda den istället.

Jag är iaf fett med trött, och ångrar bittert att jag valde att jobba idag också. haha bajsbajs.

Igår var en bra dag, med fika i stadsparken, power king & massa flum like the old days (okej powerking ingick inte precis i the old days, men det var värt att nämna . typ?)
Efter vår lilla återförening, bar det av till frajzoor på tjejmiddaog.
Vi gjorde en fet jävla pastasallad och drack bål till. mummakardemummaaa!


   
hihi jag ser cheeeeky ut


Idag ska jag bestämt se twilight
& kanshä ferja mitt håewr seijn.
Dät skao blij myjs.

jag skriver konstigt.


nu ska jag sminka mig auditionigt (?)


pussss
herrå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0