det smakar ..


blod i min mun.
haha vad fan händer?



audition gick ju bra
tills jag fick avbryta för att gitarren var ostämd.
failsomfän.
"ja, som ni kanske märker så är gitarren fett med ostämd, så jag fortsätter acapella" sa jag och fortsatte.
jag går surely inte vidare, men vi får väl la se om två veckor.

jag ska göra nåt redigt häftigt med mitt hår imörn, och ja, vi får väl se hur det blir .. haha.
mams är & förblir min frissör när det gäller färgning, så man vet ju aldrig.. nä, nu ska jag inte va taskig. typ.


jag har ont i min läpp, ont i min mage & ont i mitt ben.
allt är mitt fel.
för jag sköter inte min piercing så jefla bra, äter typ jiddekonstigt & jaa, jag har konstiga ben?


jag vill ha red bull, men det är nog bara jättedåligt för min mage at the moment.
bull läge.
ha
ha.


jag skriver om sjukt onödiga saker, jag vet.
men fatta hur många läsare jag fått?
imörn ska jag skriva om nåt intressant iaf, I promisar.



kraaamizzz
(blir lite för mycket pussar annars)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0