S!esta in my heart


AH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
men också ledsen att det är över..


S!esta var bäst.


Har haft så sjukt jefla kul, och det känns som om jag borde vakna upp i ett sunkigt tält imörn, börja festa & ragga upp folk att hänga med, gå till festivalområdet och hoppa runt med härligt folk och svettas som ett djur, sen gå tillbaka till campet & mysa.. men det gör jag inte. fän :(

det här var de bästa fyra dagarna i streck i mitt liv, och jag överdriver inte.
detta klår allt. verkligen ALLT.

får lägga upp bilder & skriva om alla dagarna sen, har ju inga bilder och inte riktigt något jättebra minne just nu.

dags att souva sönder! har redan sovit i tre timmar, då jag somnade på soffan när jag kom hem :)



känner mig redigt fräsch nu iaf.
det var längesen.



blä, har ingen annan bild at tha momento




s!estapusssarrr!  mmhmm





Kommentarer
Postat av: fanny

lalallalalal <3

2009-06-01 @ 09:43:16
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0