twajlajt


hårfärg,
hårspräj
& linne
inköpt!

jag är ett stereotypiskt exempel på tjejen som blir glad av att shoppa.

snart ska jag mysa ner mig i min myshörna på mitt rum & kollelikollekolla på twilight.
inte nog med att robert pattinson är to die for, men det är en riktig kärlekshistoria. jag bara måste älska det, cus we all know that I'm a sucker for romance.

[mm jag älskar att byta skrivtypssak]


hoppas verkligen jag vågar med håret nu.
annars blire bara tråkiga blonda slingor, as usual..
jag ska ikke banga!!


bra dag idag
igen.

prrrprrrr blir glad av sånt..


jag skulle skriva nåt filosofiskt idag. förlåt.
det blir senare tonajt, när tankarna börjar komma igång.

jag är för glad för att tänka på NÅGOT just nu. låter lejm mensja så äre.


jag är fett med sugen på kinderäggchoklad.




bara för att jag luktar på min tröja & tycker den luktar helt okej
haha webcam is the shit




pussshaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0