Pirr, Pepp & Pung?



fuck


asså, det här kan bara inte va sant? illaaa (lalala)


3 dåliga saker har hänt idag, varav en av dom jag inte riktigt vet om det är dåligt eller bra ..
det är nog bra ändå, men jefligt dålig tajming. eller kanshä inte? inget eller ingen kan hindra mig denna gången iaf. 

ah, det är alltid lätt att förvirra sig själv ibland, varför är det det? detdetdetdetdet



jaja whatevor, imörn är det iaf  S!ESTA!
peppen är oääändlig, och det kommer regna & blåsa satan i gatan  :)  woooh, ändå lite mys?

ah, fatta roligt jag kommer ha.
jag kommer va död när jag kommer hem, och sen är det sweden rock som gäller!
haha, döda mig långsamt, fast uppliva mig på festivaler typ?



jag är konstig.
ni gillar det.




I'm on my way


VI HÖRS OM TYP FEM DAR!? ELLER KANSKE TIDIGARE VEM VET? OJ CAPS



festivalpusselussisar! woh


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0