I am besatt av red bull


asså nej.
jag får absolut inte, under några omständigheter, bli besatt av red bull.
men jag drack två i förrgår hos fredde, en igår till pizzan och idag ska jag minsann ha fler! haha fail :(

snart ska jag klä på mig, sen ska jag in till staun & träffa nån som jag inte träffat på mucho länge. ska bli riktigt kuwl. vi har sagt så länge att vi ska träffas och hitte pu nåt, men skjuter upp det hela tiden.
jag är bara rädd att det blir så, som det oftast blir när man inte träffat nån på länge, ni vet pinsam tystnad, brist på saker att säga etc. mensja, jag tror inte det blir fallet idao. absolutely not!


åååh
ge
mig
min
red
bull
NU!

jag tror detta kommer bli en dyr månad för mig..



pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0