herrå


NU är jag vaoken!
Kom hem klockan två igår.
Skulle tatt bussen kl. 12, men vi upptäckte att det tydligen inte gick några bussar.. så kostiw gick med mig hela vägen hem, från linero! Sjukt snällt & trevlans.

Vi spelade massvis med basket på kvällen också, och lekte "säg en ful människa du känner" & "säg ett fult djur". haha, jag tror dom lyckades ta fram geeken i mig!



Nu ska jag in till staun och träffa julia & fannutt. Sen drallar jag till ystad.
Vi får se när jag får tid att skriva igen.
Jag har ju svårt för att hålla mig borta om man siger såe.

Om inte annat, så hörs vi efter siesta.
Hoppas ni får det bra, för jag kommer ha så jefla kuuwl  :D

(jaa, smileys är OKEJ!)


varma glädjepusssisar från prillusss







it makes me happy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0