första ögonkastet


mmhm.



okej, tiwlight var FETT MED BRAO BRUSHAAN!
robert pattinson får suga mig anyday. asså på halsen.

kom precis hem & är typ riktigt jefla megatrött.
skulle egentligen färgat håret nu, men tare imorn istället. mm uppskjutarN^

imorn äre demonstration för att byggarna ska få stanna kvar på spyken!
vet inte riktigt varför, men jag ska va med. tobias är väl den enda jag demonstrerar för in that case.
nu ska jag .. göra nåt annat? mmmhm bajz.


11.50 där vid stolpen.
spännande.

jag längtar nog lite också.


ibland är jag för mystisk.
förlåt.





    
jenny är söwt i nya håret & jag har hittat min favopokémon i en låda!
& ja, jag borstar tänderna två gånger om dagen
 :]

det gör nog inte ni?



pusssss




Kommentarer
Postat av: jenny

wiiiie, där är jag :D och du är fin!

2009-05-09 @ 17:49:18
URL: http://oddjenny.blogg.se/
Postat av: jenny

NINETAILS! heter den inte så :D den är fiiijn

2009-06-10 @ 16:14:26
URL: http://oddjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0