tillfrisknad & nervositet

Nu ligger jag här i min uppfällda bäddsoffa.
Jag har gjort en egen myshörna, med massa kuddar och täcke, som jag tänker behålla.

Julia & Fannynyny har stuckit hem, och jag saknar dem redan.

Idag blir en tillfrisknadsdag med massa te med honung, film & öva på låtarna.
För just det, imorgon är det musik direkt och jag kan inte ens min egna låt utantill haha.
Får väl hoppas att det går bra ändå, och inte totalfailar som jag alltid tror att det kommer göra.
Jag är nervös som ett får, och är nog inte rädd för att göra bort mig, utan mer för att byta instrument under framträdandet. Ahwell, mina girls är där och stöttar mig såklart.


Puss på kvällen & puss på allt som äntligen känns rätt.


Ni får en musikbild för att.. jag vet inte.
den är fräsig!





<3


Kommentarer
Postat av: fanny

du är fräsig!

2009-03-22 @ 15:38:27
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

bilden är fräsig, men du är fräsigare, din lilla fräsish!

2009-03-22 @ 18:08:28
Postat av: Daddy

Today's the day for Pernilla May to shine like the star we all know you are. It's a super song with a lot of clout, you're a wonderful musician and that's what it's all about.



You're always best, Sweeny West

2009-03-23 @ 10:58:59
Postat av: jenny

jag ska hejja på dejj ikveeell finis

2009-03-23 @ 14:08:14
URL: http://oddjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0