att vara och att aldrig inte vara det är ingen fråga

På måndag är det dags för Musik Direkt!
Klockan sju börjar allt, och jag sjunger vid åtta.
Är typ ganska så jiddenervös, mensja det går väl över när jag sitter där, eller som alltid, efteråt istället.



stephanie är söt!


Mycket känns ganska så rörigt just nu. Det känns nytt men ändå gammalt. Kanske är det gamla saker som förändras och på så sätt blir nya? Det är det nog. Jag orkar inte med folk som kräver för mycket av mig, jag är bara en vanlig människa för helvete. Jag vill inte veta av att bli ignorerad vid matbordet längre, och känner bara för att vara. Vara med vem jag vill, göra vad jag vill och känna hur jag vill. Och det gör jag.


Mamma har gjort en hallonpaj med vanlijsås, och ja, hon är bäst.


Puss på mams
& alla andra filurer som läser min bloggus.


pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0