Jag vill bli wolverine när jag blir stour


hahahah asså omg
jag drömde att jag blev utvald till nästa wolverine.

det kom typ en jätteläskig snubbe som tvingade ner mig i ett sånt läskigt gap med eld o is o sånt, också gick han förbi några personer i ett sånt led som jag stod i, så stannade han på mig och bara: you're the chosen one!

haha det var helt sjukt.




jag fick random horn och allt, och blev helt hårig!

blev uberstark och kunde rädda hela världen

kände mig riktigt tuff
tills jag vaknade
och insåg att jag var plain old lejm prillus .. :(


haha jag vill bli wolverine när jag blir stour!


nu försvinner jag en stund.
ni får ha det så bra folks
I'll be back when you minst anar det & såntdära
ikväll blire mys


posss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0