sommarlouv biatchesssss



för det är du
& det har alltid varit  du

men jag kan inte.


äh, pallar inte va kryptisk o sånt bajs på bloggen längre. men ibland går det bara inte att undvika. jag är kryptisk som en .. korv? mmhm
lev med det dudessssssss.

jag har iaf fått sjukt många läsare på sistonde.
och det tänker jag fira. jag firar med en chokladbolle efter maoten tror jag minsann å då  :)


DET ÄR SOMMARLOUV SÅ IN I BOMBEN!


igår vare ferre hos lajnus, som blev lyckad tycker jao :)
jag somnade och hade fett med ont i nacken när jag vaknade i lajnus minisoffa imorse (Y)

jag inleder min första ledighetsdag väldigt bra - med övermkt chillande.
har souvit hipps som happs och kollat på the hills.
mattias joinade mig faktiskt och ville lära sig om karaktärerna!
det blev lite too much to handle för honom dock när spencers syster, stephanie pratt blev kompis med lauren. haha stackarN^


imörn ska jag iaf få en digitalkamera av daddyoo. sen blire ut och fota med en liten sötnos of mine. wieho!


jag har 3000 kronor.
gift er med mig om ni vill leva lyx.



hush little baby
you don't need to cry anymore




pusssssss




 


Kommentarer
Postat av: .

:/ snälla??

2009-06-13 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0