sommarsommarsommaaar


jag längtar till ystad nu
wienerbröden, beachen, boysen
& fanny  :]]

sommaren hittills har varit riktigt najs men jag är lide trött på lund och det eviga festandet bara.

längtar tills jag får komma ut och slappna av litta (som dom säger det i yyyystad).
läsa, filosofera och sola, det är som gjort för en liten prillus som jao.

men jag har hittat på mkt kuwl de senaste dagarna, med najzzz folkish och riktigt gött vädor.




bild från stapel i förrgår med vidar, jenny & jåkkum
jag frös som fän
hade jåkkes tröja + vidars skjorta, klänning och shorts och huttrade ändå som en gnu japp



förövrigt är jag glad.
allting känns som om det börjar falla på plats.

jag är jag, jag gör vad fan jag vill, och ingen har något att säga till om det!

sådeså

mmmhm



pusshajfisksomfän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0