trötter & glader


jag är trött.
har sovit typ 20 minuter inatt, hos david.

david, alexandra, nina, adam & timme va där, och vi titta på typ världens ballaste film och vissa satt uppe och snackade om god mat, tills vi blev så hungriga att vi va tvungna att gå upp och göra pasta höhö.

mensja, jag är ganska trödd idao
och det bär nog av till kstad snart, om jag inte hittar nåt annat trevlans, vilket jag nog icke gör.

jag ska ha min nya skjorta på mig som jag fick av daddyo igåwr (thank u), sen är de off we goooooo
woohooo  :]

ochja, min sommar äger fortfarande er.



ni gillar min nya blomma i håret som man typ inte ser för min webbis är så brao


gud vad jag ska åka karusell nu :|

hiho



pusshajfiisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0