Vad ska lilla Pernilla bli när hon blir stor?


Det är sån press på en när man börjar gymnasiet.
Vilka kurser ska man gå, hur stor är konkurensen egentligen, hur gör jag när jag går studenten.
Allt detta gör det bara svårare för mig att reda ut vad jag vill bli när jag blir stor.
Jag får total beslutsångest.

Jag är väldigt noga med att allt i världen ska vara rättvis, och att kämpa för det skulle vara en av mina högsta drömmar.
Jag är bra på att lära ut, och skulle passa perfekt som lärare.
Jag brinner för min musik, men det är ju helt omöjligt att verkligen lyckas.

What to do what to do?
Kanske kan jag bli en sångpedagog för såna som inte riktigt har råd?
En blandning av allt.
Nej, jag vet inte.

Kan man vara lärare, musiker & ordförande för greenpeace samtidigt?
Vi får väl se om jag lyckas.


Well, nyligen var jag på Spyka (spyken + katte) vs Polhem matchen i rugby.
Ja, polhem vann pågrund av Stephanies crazy ass storebrorsa, aka Tjuren. Han var ju helt galen på planen (och utanför).








Ikväll ska jag till julia och mysa med dessa bruudar. Det ska bli riktigt trevlans!
Nu ska jag byta kläder. Jag känner mig way too sunkig i baggyjeans.


pusseluss!


Kommentarer
Postat av: fanny

du är fin!!!

2009-01-31 @ 14:09:09
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Daddy

It may be too early to restrict yourself to those three occupations but I definately think you should continue to do that which gives you and everyone else the most pleasure. Now what could that be? Impossible is nothing for you.

2009-02-01 @ 12:37:04
Postat av: rasmys

lärare? musiklärare?

du skulle vara en jättebra mentor :)

2009-02-02 @ 18:56:19
Postat av: fanny

JAG SAKNAR DAJ KOM TIL SKOLAN

2009-02-03 @ 16:57:20
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0