sjukhetens drömmar & det bästa adrenalinet

Jag är hemma
- och sjuk som en ko! mu.

Det är väldigt jobbigt att snyta sig varannan minut och knapra på halstabletter tjugofyrasju.

När jag är sjuk, har jag sjuka drömmar, om lite allt möjligt.
Inatt drömde jag att alla i världen var utklädda till monster och hade olika farliga egenskaper och att vi sprang i en trappa.
Jag drömde att jag var kompis med en tjej, som jag aldrig skulle kunna tänka mig umgås med i verkligheten, och att vi gömde oss för hennes storebror (som jag hatar).
Jag drömde att daddy skulle flytta till Venedig med Eliza, och att jag skickade ett farväl sms, som fick honom att ändra sig, och skicka dit mig istället.

Ja, kuliga drömmar kan man tycka.
Men det sägs ju att drömmarna man har varje natt, på något vis är "connectade" med verkligheten.
Svårt att tro ibland.


Ah well, mässan igår gick skitbra.
Har en sån härlig känsla i hela kroppen idag (trots min sjukhet).
Jag är riktigt nöjd med mig själv, och fick höra en massa komplimanger efteråt.
Det är i såna stunder man vet vad man vill syssla med i resten av livet.
Det som ger en styrka, självförtroende och det där lilla extra adrenalinet som gör en lycklig.
Jag måste tillägna mer tid åt min musik.


Nu ska jag laga honungsvatten.

pusseluss!



gårdagens look




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0