stretcha & souva!


Imörn ska vi ha programbytardag på Schpyken.
Gud vad jag inte orkar.
Jag orkar nog ingenting just nu. Har värsta halsproblemen!

Idaog var det d-dag och då fick jag träffa Tess. Hon får mig att inse hur unik jag är, eftersom vi är så cräjsi båda två.
Vi pratade om hur fantastiskt det var att vi efter så kort tid, lärt känna varandra så bra.
Jag älskar henne, och hon är en av mina bästaste bästisar. poss på dig!

På idrotten har vi fått en uppgift, som går ut på att vi ska förbättra något för att må bättre. Typ som konditionen, sömnen, godisätandet.. etc.

Jag har lovat att souva längre (ja jag stavar alltid so(u)va så), få bättre kondition och bli vigare.
Imorgonkväll ska jag börja med stretch-övningar och gå och lägga mig tidigt!

Nu ska jag kika klart på dirty sexy money, sen ska det nattinannas.



pusselusss!



rousa halsduken är på igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0