nyår - och alla andra dagar ni missat

Tisdags

Grillfestkväll hos Laajnus. Vi dansade och hade lajbans. Hade inte träffat alla på jullovet, så det var riktigt att få träffa alla och få flumma loss lite.
Vid ett-tiden stack jag & rasmus hem till honom och sov där.


NYÅR (onsdags)

Jag vill bara att alla ska veta, att nyår var typ den bästa kvällen i mitt liv.
Jag vaknade hos Rasmus, vi åt ostkaka till frukost, sen tog jag bussen hem till mig för att fixa lite.

Vid sju-åtta tiden kom freja, adam, annie, fanny, julia & dastid hem till mig (rasmus var redan där) och käkade spaghetti med köttfärssås. Sen började vi förkröka med lite "jag har aldrig", och tog bussen till william vid halv tio-tiden.
Det var kanske 30-40 pers där, och alla var glada i hågen och hoppiga, precis som jag!
Jag dansade, lekte "jag har aldrig" med jättekonstiga frågor, sa gott nytt år till alla, och allt möjligt. Jag hade kortsagt kul.

Vid halv två tiden tog jag, rasmus, dastid, julia & fanny bussen hem till mig. Julia gick och la sig i vardagsrummet, och efter en stund gick rasmus o la sig i mammas & mattias sovrum. Så jag, fanny & dastid satt uppe och flummade och drack konstig mjölk och åt nutellamackor. Även om vi var lite på pickalurven, så hoppas jag att dastid menade det, när han sa att vi skulle göra om det.


   
middag hos mig &  påväg dit med bussen (vi gör min pose)




Torsdags

Rasmus och jag vaknade inne i mammas o mattias rum, då vi hörde dastid, fanny & julia flumma i vardagsrummet.
De kom in och sa "GOTT NYTT ÅÅÅR", sen gick vi upp och åt frukost (mmnutellamackoor)

Gästerna försvann en efter en, och tillslut var det bara jag & rasmus kvar. Vi fixade till oss, tog våra saker och sen stack vi till malmö, för att sova i elizas mammas lägenhet.

Daddy & Eliza hämtade oss på malmö c och vi stack till en pizzeria där pizzan tog 50 minuter. Irriterade och hungriga, blev jag & rasmus skjutsade hem till vår lägenhet (inte riktigt, men det låter bra), och myste till fyra-tiden.



4 månader <3


Idag

Idag har vi bara slappat i soffan, och ätit china-box.
Kom precis hem från tågstationen och nu sitter jag här, ganska utmattad, men glad.






Jag vill bo tillsammans med dig.
Rasmus är bra 
60 timmar (fyra dygn)  tillsammans med dig
 har varit wonderbar  <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig jättemycket!

härliga dagar :) <3

2009-01-02 @ 22:06:40
Postat av: fanny

nyår var bäst hoho :D

2009-01-03 @ 14:08:12
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0