jag är en mogen fem-åring

Andra inlägget för idag, jag vet. I'm not an under-achiever.

Jag har tänkt mycket på vad som hände förra året, dvs 2008 (har fortfarande inte riktigt insett att det är ett nytt år).

Tvåtusenåtta har för mig betytt en massa förändringar. Saker har hänt, som fått mig att inse ett och annat.
På något sätt tror jag faktiskt på det man säger. Att den man är i väldigt ung-ålder, reflekterar hur man sedan blir man är äldre, och har mognat.

När jag var liten var jag väldigt social. En glad jäkel som älskade att roa alla med mina snuskiga och snitsiga skämt. En liten plutt, som älskade mat mer än något annat, och hade sin mams som största idol.

Ja, det kan väl ses som en sammanfattning på hur jag är idag, och det är jag glad för.
Jag har blivit den person som jag tycker om att vara, och det glädjer både mig och andra tror jag.

2009 blir ett mer moget år. Ett år fyllt med ännu flera vänner, och djupare relationer med de vänner jag nu funnit, som jag redan står så nära.


Det bådar bara gott
and it's all gooood!


puss & sådantdära





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0