förändringar

Det är inte riktigt samma sak längre


Ja förlåt, jag har inte skrivit på jättelänge, men det har faktiskt varit EOS vecka nu, och rep på eftermiddagen, så jag är trött som en solstingad noshörning när jag kommer hem.

När mässan är avklarad, ska jag träffa allt & alla som jag inte träffat på länge, och catcha up lite.
Det är nog mest julia, fanny & tessilicious som jag vill träffeliträffa.

Förövrigt börjar jag märka av förändringar.
Saker och ting är liksom inte likadana längre.
Det är väl ganska så självklart att saker och ting förändras, men det är väl inte förräns nu som jag insett det på riktigt.
Jag vet inte riktigt om det är jag som förändras, eller de i min omgivning.

Jag vill inte bli någon annan,
jag vill inte vara som du.


Nu ska jag skriva ett mejl om mig själv till musik direkt. what to write what to write?


ah well,
pusselusss!



Mässan är på söndag kl. 18 i Genarps kyrka







Kommentarer
Postat av: julifuli

saknar dig

2009-01-21 @ 21:11:09
Postat av: fanny

saknar dig

2009-01-21 @ 22:09:41
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0