ett SJUKT inlägg .. (haha)

Okej.
Jag har inte skrivit ett inlägg på sjukt länge.
Jag har en ursäkt.
Jag är sjuk.

(så andra raden kan ses som lite rolig? nej?)

vet ni vad?

DET SUGER DINOSAURIEBALLE ATT VARA SJUK!

varför?

jo

1. jag missar ensemblen
2. jag missar alla sweetisar på spyken
3. jag har inget liv - sitter hemma hela dagarna, kollar på tv och sover
4. min enda nuvarande vän är en nalle, som jag desperat döpt till Rasmys
5. det gör ont överallt, mest i vänstra lilltån
6. jag är typ jättesvag
7. jag knarkar typ 20 piller om dan (vilket iofs är lide coolt)
8. JAG VILL TILL SKOOULAN!


Imorgon ska jag, no matter what, till emergenza, om jag så ska droga ner mig med ipren för att klara mig upp ur soffan.
Jag måste komma ut. Har inte fått frisk luft på 3 dagar. aah, jag får panik av att ens tänka på det.

När man är sjuk, känns allt helt overkligt.
Alla omkring en är som kringflytande spöken, alla ljud är som bortkollrande muller och ja, allt känns vääldigt mysko just nu.
Men ni ska veta, att min hjärna ändå funkar helt okej, och den vet med all säkerhet att jag saknar er allihopa!

JÄTTEMYCKET

förhoppningsvis kommer jag till skoulan på torsdag,
för på första kvällen på tre dagar, har jag inte 38.7 graders feber  =)

yähääy


pusselusss

Kommentarer
Postat av: fanny

pernilla då :( jag är heller inte i skolan idag, men kommer nog på torsdag jag med :D <3

2009-02-04 @ 10:00:05
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0