it ain't over til' the fat lady sings!


Oh how I love to be the girl who couldn't care less about what you think of me and my thoughts




SNART KOMMER TESS HIT!
HON ÄR VÄRLDENS BÄSTASTE
& HON SKA FÅ VÄRLDENS BÄSTA KRAMAR
ÖVERALLT!
MASSA KRAMAR!
JAAA =)



Louvet är snart slut, and it suckz big time.
Förhoppningsvis blir skoulan ändå helt okej, once you get started liksom.


Denna vecka har jag bestämt mig för att ha redigt kuw, oavsett om vi nu har en massa böghög med läxor, så tänker jag ha kuwl!
För även om louvet är över, betyder ikke det att det rouliga ska vara över!


SnowboardmästarN^ kommer hem, så jag ska bestämt träffa honom.

Jonas har parrty parrrty, så jag ska bestämt ha kuwl.

Tess är tillbaka, så jag ska få massa kärlekskramar & mys.

Så ja, jag tror bannemej jag klarar av den här veckan ändå.

Imörn ska jag skriva mer om jag hinner, jag louvar.




att ha kul!



pussilussi!




Kommentarer
Postat av: fanny

diggar bilden

2009-02-22 @ 12:48:32
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Daddy

Yepp Blondie, you win the Elton John wannabe contest

2009-02-22 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0