happiness


Vår kyl luktar skit, och jag skriver för ofta på min blogg.
Det är illa.

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag för moi.
Känt mig helt glad och upprymd (det mesta av dagen iaf) och ja, jag verkligen märker hur ens glada humör, kan smitta av sig på andra.
Man tror inte det, men det är faktiskt sant. Och vet ni vad? - Det är faktiskt hälsosamt att vara glad också! När vi ler, skickar kroppen ut endorfiner, som även utsöndras när vi har säxx eller äter chockelao (ungefär samma sak?).

Så ja, idag har jag massa endorfinpowah!

För övrigt blev min lillebror lukas tonåring idag, och lycklig blev han när han öppnade sitt paket från mig imorse (halv sju ..). En in flames plansch, såklart.


Nu på kvällen fick rasmus vara med och fira, och vi åt riktigt go maod, och fick kladdkaka till efftefft.

Jag tycker om vår familj.

Uschja, tonåren. Hoppas han är beredd på allt som väntar. Fester, outlaw aktiviteter, hänga med folk som är äldre .. men vänta lite, allt det har han ju faktiskt gjort redan. Ja, min bror är övermogen.

Här är dikten som jag & mams skrev på hans kort:

"Nu är det snart vår
och dina tonår
Denna tiden blir svår
med massa brudar och stylat hår
Sex, drugs and rock n råll
Nu gäller det att hålla koll!"

Mattias (mammas sambo) blev lite chockad av sex and drugs, mensja. Det får han tåla. Man vet ju aldrig med Lukas?

Ja, men tillbaka till det där om att skriva för mycket blogg. Jag funderar på att cut down lite, pågrund av ren brist på nyttiga, nödvändiga inlägg.  Vi får la se vad som händer med det. Fröken datanörd här är ju .. ja, en datanörd.



Nu ska jag.. inte skriva mer helt enkelt.



pussselusss!




en happy bild på en happy dag  =)





Kommentarer
Postat av: fanny

du borde inte sluta skriva! du borde skriva ngt om mig :DHAHA

2009-02-24 @ 23:09:44
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0