refrain

tjatjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


igåur vare ferre hos lord taylooooor i malmoehoe.
fedt najs vare. mmhm. kommer inte ihåg mucho ALLS.
bara min starka vilja att .. eheh ja elin vet nog.
och jag fick min vilja igenom ganska stenhårt. men det var GANSKA heavy sen? höhö.


nu lyssnar jag på framing hanley. ganska najs yeez.
dom borde ni lyssna lide på kanshä.




sångaren är tiep ganska sjukt söt också



har hårförlängning nu btw. fedt skönt. kort hår som FÄN utan dom men de e najsish. davinchobajs gillarT.

mamsens födelsedag tuday.
mormor & morfar på besök och sånt.
bara jag som stör mig fedt hårt på gamlingar ibland?
hur dom snackar, sörplar oh smaskar o sånt.
så jefla STÖRIGT.
mensbajs, jag säger inget. plus att jag fick cash av mörfar och jag är inte den som bangar? noehoe.



over & out


oh justeh.
SPYMF totally kicked ASS
ni får bilder sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0