jag har tinnitus i hjärtat


wawawaa
it's a too good to be true
and so are you

JAK ER KLADKAKA!!

mina fötter är täckta med snö mm jaa jag va ute o gjorde en snöängel. helt. själv.
sen reste jag på mig, och ramlade med huvet i en snöhög. men jak er endo kladkaoga mmhm.

gått i schkulan i tiep två timmar? mhmnajz.
hängt med gabbe & vidarro
det va wierdballong, apoteket & hålla hand?

sen blevre rep men först snöbollskrig dirrrr
ah, snöbollskrig är fedt najs & jag ska ha det imorn också mmhm :) fast mer privat kanshä

kuhi prov imorn. jag - plugga? jajaja NEJ
sitter o lyssnar söndor bob hund istället.


pusshajfisk!


jag saknar siesta som faäehen btw
speciellt mitt fina fluffy och chillegrisen





Som ett norrsken
en sovande uggla
träffad av splitter
mitt i en mening
Det finns innebörd
och den är oerhörd
men den drabbar oss mest med sin försening

Mina problem
har skaffat sig egna drömmar
Mitt synsätt har spruckit upp
och fått nya lösa sömmar


Från genombrott till sammanbrott
Femton sekunder av allt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0