fairytale of lund


YESSSSSSSS scohooooore
svenska uppsats - inlämnad. & jag är fedt med nöjd.

det är officiellt louv för p0rnie dirr och hon ska fira med ett kinderägg mmmmmmmmhm.
sen ska jao ud med saken med dom fijnaste ögonen och leka i schnön. totally awzum!


fast först ska jag lyssna kung midas & tänka på alla mina najziga kompisaurer.




man kan ha kul utan sprit
men det är inte alls lika roligt



Lite som kung midas
Allt du rör blir till moll
Men om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll
För det spelar ingen roll vad du gör
Jag tror igen hade rört sig om du föll
Jag vet det är tungt vännen
Men det är lugnt vännen
Vakta din tunga

Vakta den med pilbåge och med sköld
Tusen optimister kommer anklaga dig för stöld
Du har inget val vännen
Du fick höra det som barn vännen
Jag vet precis hur du känner när
Allt du rör blir till moll




PUSSHAJTOMTEFISK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0