drawing pictures of innocent times


raaah
so close
yet so farrrrr.

PRECIS så nära var jag på att haffa biljetter till in flames.
men ack, davinchos far får aldrig in oss, och det kan gå & bajsa. inte hans fel. men just my fucking luck.
åt hilvidi med all jefla otur jag haft denna månaden.
hah, det är fan helt sjukt.

detta, dumdummaredummast, julafton & c. fast okej, jag vet inte än. men det suger fedehård negerkuk ändån.


nu ska jag hem, skriva klart min låt, mysa med mams, sätta i ipoden och låtsas att jag står på arenan och lyssnar på världens bästa band.

sen ska jag klippa mig i ilska. mmhm, jag vill ha kortare hår DIRR.



2 SPYMF bilder tagna av elin btw:






vill tillbaka stenhårt 



ingen jefla fiskfitta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0