12 november

äre inte idag nä. jag har inte blivit retard så chilla läget.

men denna dagen gjorde jag en väääldigt smart grejhej.
jag blev tillsammans med en stor liten sak vid namn david mongoboll golvmoppen älgis scholander.

jag gjorde lite fel på vägen kanshä
jag gör rätt så många fel
mensmens han totally gillar mig ändå

what a miracle!

såe, här sitter vi nu
& nu är jag plötsligt sådär sjukt bögigt kär i hans enourma ögon, hans tantskratt, hans mopphår, hans fläckiga jiddesöta tröja, hans fakkade nerver, hans klumpighet, hans niggahlips in da moorniiin och faktumet att han är min springpojke no matter what.


mmhmm han är en megabra sak och alla borde egentligen vara kära i honom
fast det är ni inte & det är sjukt tur
för er


såhär söt är han, helt nyduschad och fonkifresH







& såhär fugly är jag osminkad och fonkyfresHnat





mens han (som totally sagt) gillar mig ändån.

gotta lövz it.



pusshajtomtefiskkk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0