Allt som känns är ingenting men inget känns som någonting och allting är något mer


asså martin westerstrand & hans sjuka texter.
har inte riktigt bestämt mig för om det pajar eller gör låtarna bättre hmpff?



du lever som ett asfaltsbarn
du äter bara luft
och du har ingenting att göra i verklighetens rum
för du är en saga utan lyckligt slut
men jag säger dig
att du har allt som alla vill ha ut av livet
du andas inte längre luft du andas ord
och du kommer aldrig klara dig
för du begår ett mord på dig själv
och jag hatar att det är så underbart
och jag hatar att det är så jävla vackert


asså, ni får fän säga vad ni vill -
men  lillasyster  säger ändå allt 



over and out

nina är bra & hade inte bangat vara som mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0