svininfluensan i ögat



det funkar bra


nu ska jag städa här (SOM FÄN)
synd att inte en viss person kan komma och städa upp en viss sak som de så respektlöst orsakade i förrgår mensja..

trött som en lemur är jag.
jag, s & rasmus stannade uppe hela natten och snacka lide om glenn. sån sötnos, honom ska jag lätt träffa live DIRR!
*PLINGPLING*

mina ögon känns helt fackade. har sköljt dom tre gånger sen jag kom hem, men där e fortfarande nåt bajs kvar? :||

tänk så har jag fått svininfluensan i ögat?



okej låt se. vad behöver jag göra?
tömma diskmaskinen
torka borden
dammsuga

äre så jeeeefla svårt?
najj

men det är ändå jobbigt  :((

jag är latmaskens numero uno.



cause when I close my eyes
everything's okey





pusshajfisk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0