fest, red bull & bröllop



åhåå
fede näjz hade jag det igår mmhm

20 årsfest hos david mandl, som schlytade redigt lyckat!
god mat, trevligt nytt folk & fina presenter mmhm.
somnade halv sex och vaknade halv två.

vaknade även klockan nio imorse av att mitt hjärta bultade jiddefort och jag trodde jag skulle dö :)
panikslagen gick jag in på toa och funderade på om jag skulle väcka mamsen och säga hejdå och allt.
fyra redbull på en dag är nog ingen bra idé nähäpps?


tack allihopa som gjorde min kväll dåja
speciellt två små pluppar, men mest min fästman <3
btw ska vi planera in vårt bröllop som ska ta plats vid monumentet snart, så boka inte upp er september månad för mycket eder ni snälla.



pusshajfisk!


mitt huvud känns som en klubbad mört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0