vår härliga vår

vet ni vad folket?
- ja, jag tror ni vet.


DET ÄR VÅR!


åh, härliga känsla.

Igår var jag med the grabz (rasmus, linus, tor, oskar, calle & william) efter skoulan.
Vi köpte glass och gick omkring lite på annehem.
Solen stod på, och jag var glad & lättroad, som alltid när solen tittar fram.

På kvällen grillade vi (linus mamma) hamburgare hos linus, och kollade på en mycket mysko film. (då hade även carro, fanny & sandra tillkommit). Vid elva tog jag & rasmus bussen hem till mig och mösss.

Ja, hela dagen var helt perfekt igår, trots att jag kanske inte gjorde något speciellt eller planerat, så kändes allting superbra. Det var varmt, jag omringades av rouliga kompisar, och en söt rasmus.


Om en timme ska jag ta bussen in till staun och möta fanny.
Vi ska köpa nåt att äta o sätta oss på stortorget & chilledilla. mmm.



Livet är allt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0