vårvindar friska leka & viska

Yezz

nu vet jag vad jag ska hitte pu imörn.
synd att det TVUNGET måste bli så..
inte mitt fel mensja, what to do?

ajja, jag kommer väl ha kul ändån  :)


Idag har jag varit i dalby & ätit jordgubbar med sprutgrädde på ett jättehögt berg!
"Stadsflickan in action" haha.
Det var trevligt & skönt att få komma bort lite, & äta jordgubbar såklart.


 

Utsikten var finemang
& det var trevligt sällskap.



Imorgon har vi vårsång på skoulan, kom & titta vetja! eller inte.
Haha, gud vad jag hatar att stå rakt upp o ner i solen i en halvtimme & sjunga vårvindar friska. Ahwell, det är jag nog inte ensam om.

Kanske man ska ta en dusch?
- ohja, det ska man.
Sen ska man gå & lägga saj.

Mamma & Mattias kollar på ishockey typ hela tiden. åhgud, ta mig härifrån haha.



pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0