mitt påsklov

Jag har inte skrivit på jättelänge känns det som.
Påsklovet är snart slut, och herrejistenes vad jag har  hittat på saker!

I måndags var jag på grillferre hos john med henke, jens, tess, jonas & martin.
Det blev en massa konstigt men ändå ganska kuwl tillslut. Jag sov kanske en timme, och frös som fan hela natten.
myspys.


     
        john :]                 mm, blodsystrar <3               eijgobild



tisdags träffade jag tanya på espressohouse. Vi var båda redigt trötta och snackade om siesta & fjortizar bl.a.
Rasmus kom hem & souv över hos mig :]

onsdags köpte jag en jättefin kjol & tröja på indiskan, sen grillade vi hemma hos rasmus & souv där.

Igår lekte jag med linus & tanya på stan, vi träffade folk och jag drack cola, som fick mig att må väldigt konstigt. Sen drog vi några hem till william o hade lite chillegrill, dancing och allmänt mys och jag blev sjuk.


 


Så här sitter jag, med 37.8 grader (jag vet, jag ska inte waina). Mensja, what to do what to do? Kanske lite läxor? - yess, det behövs nog göras lite. Until then, så sitter jag här och kollar på kanal ett helt utan anledning, snyter mig och softar satan i min morgonrock. Den luktar älskling.

Imorgon ska jag nog till lajnus, sen är louvet typ sluttt.
Jag är fett med nöjd iaf, även om jag är krasslig och seg at the moment.

Förlåt för ett tråkigt inlägg, endast gjort för att tala om vad jag hittat på, men ni får nåt filosofiskt inlägg imorgon, I promisar.



pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0