djupt snack talk back

Crazy night igår.

Massa saker hände, och jag hoppas saker kan lösa sig nu i efterhand, i ett mer "vanligt tillstånd" eller vad man ska säga.

Nu är jag trötter, och har precis ätit wienerbröd. Det var göttigt.
Mams & Mattias är och köper förlovningsringar i staun, och I can't wait to se dom.


Jag har tänkt ganska mycket på en sak. Och det är att jag är trött på folk som alltid tror det värsta om en, trots att man inte gjort något annat än att vara snäll mot dem. Man gör sällan något fel och förtjänar inte att någon misstror en, men så gör de det ändå. Man gör det man kan för att hålla folk glada och gör nästan vad som helst för att inte förlora något.
Skulle man då, som en person som sällan sårar någon, väl göra något dumt någon gång, så blir folk riktigt arga, för att de inte hade förväntat sig det av en. Skulle dock någon som ofta sårar folk, gör något dumt är det helt okej, för det är det man förväntar sig av personen.
Alla gör vi fel, men de som verkligen inte vill såra någon förtjänar inte att få så mycket skit för det.

Det är det enda jag stör mig på at the moment.
Folk får sällan vad de förtjänar, på båda hållen.

Min mamma är ett bra exempel på någon som förtjänar mer respekt från folk tycker jag, inklusive mig. Hon jobbar och sliter på jobbet, och kommer sen hem till en lat familj, där hon (&mattias) lagar mat, och passar upp alla, som om vi bodde på något ålderdomshem.
Jag ska nog hjälpa henne lite mer hemma.


Hoppas folk förstod och uppskattade mitt inlägg.
Det var längesen jag skrev lite deep stuff, och det kändes faktiskt bra.
Jag vill bara att allt ska lugna sig.



min nya piercinggg <3



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0