framtida komiker?

Nu sitter jag och myser med vit blockchoklad, och tittar på "hål i väggen" på 6:an, endast för att Mr. Björn Gustafsson är med, och usch vad jag saknat honom.

Tänk vad kul att vara komiker. Att ha som jobb, att fundera ut nya roliga skämt, och vara allmänt skojig. Att vakna upp varje morgon och tänka: jaha, vad ska jag komma på för roligt idag då? 
Visst, det kräver ju mycket mer jobb än så, för att inte tala om att Björn Gustafsson avbokade allt i sommar, för att han kände sig utbränd (redan), men kanske en lite simplare komiker då? En halvtidskomiker. Det ska jag bli när jag blir stor. När jag inte är fullbokad på konserter och så såklart.

Jag får väl börja redan imorgon. Så får ni bedöma om jag är rolig eller inte!

puss
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0