i like to studa studa

Nu har jag gymmat med jullebulle!
Vi körde ett vanligt grundprogram, och pushade som fan. Det känns najs i kroppen efteråt. Jag gillar att svettas. Rauurr.

Har ju inte berättat om min helg än, men har faktiskt inte så mycket lust att göra det just nu. Vi får ta det imorgon.
Sitter just nu och pluggar "för fullt", på min engelska redovisning jag ska ha imorgon.
Folk som säger att esteterna har lite läxor, ljuger verkligen getballe. Det är inte sant! Jag har läxor till varje dag denna veckan. Inte för att jag känner någon stress överhuvudtaget, för jag vet att jag inte kommer att göra dem, men ändå. Ah, jag har tappat stinget (who am I kidding, det tappade jag för lääänge sen). Vill börja bli lite mer sådära pepp på skolan, som jag var i sjuan. Ja herregud, jag minns tiderna när man blev kallad stude.. härliga tider det.

Nu ska jag anstränga mig lite mer, & plugga franska, fast jag inte gillar vår franskalärare.


PS. don't forget. klockan 23.59, lyfter mitt rymdskepp, utanför mitt rum, med de speciellt utvalda 15 personerna.
Är framme på jupiter någon gång i morgonbitti, och då blire picknick.


PUSS!



"studepernillla"
detta är nog från början av åttan.
men herreguud! blö.


Kommentarer
Postat av: Anonym

De ar den pernilla. Den tiden. Den glädjen. Den sorgen. De va tiderna...

2008-09-22 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0