"HELG!"

Nja.
Kören var inte så satsig som jag trott att den skulle vara, men jag går nog dit nästa gång iallafall.

Imorgon ska jag till botan klockan tio (PÅ MORGONEN!!), möta upp några classbuddies och köpa biljetter till insparken på onsdag! Har ingen aning om hur mycket det kostar, men det är värt det (säger maria).
Sen ska jag mysa & titta på film med böyfriend, hemma hos mig. ska bli najsigt.
På kvällen kanske det blir fest, men det vettismen var när eller hur.

Hoppas ni får en bra fredag, alla spykister, och även ni andra (som inte har ledigt) mahaa.
Nu ska jag kolla på idol, och sen städa. Det ligger ett en meters tjockt lager av kläder över hela mitt rum, och Rasmus får ju inte för all framtid frukta mitt rum, eller hur?


älskade spyken,
och älskade julia & maria i hörnet!


tjoflöjtans!
& flöjtpussar .. eller nåt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0