sång igång!

Min helg har varit helt underbar. Mer behöver jag faktiskt inte säga.
Men allt tack vare dig, rasmus <3

Skoldagarna flyter förbi, och det känns faktiskt inte alls jobbigt.
Idag satte jag låten, som vi ska spela i min grupp på ESV:n. Det är fanimej inte lätt att sjunga en låt med Amy Winehouse. Låten heter "Valerie", och från att hata den, så är jag faktiskt lite förtjust i den nu.
Hade första sånglektionen med Maria idag. Gick sjukt bra, vi liksom klickade. Både hon & jag diggar att sjunga jazz, och hon gav mig "You've got a friend" i läxa.

Nu ska jag nog börja förbereda mig för sängen.

pussinussi!
<3



Jag brukar inte göra så här, men..
dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Daddy

Love the photo sweetypie, looking very snazzy, jazzy and razamatazy. Amy Winehouse is just another conquest for Penny La West. Hugs 'n' kisses

2008-09-09 @ 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0