super helg

Godmorgon!
Vilken bra helg jag har haft, som vanligt.

Shoppingrundan i malmö igår, var riktigt lyckad. Jag, anus & isabel gick omkring i ungefär 6 timmar, vilket resulterade i en stor tröja, ett tunt, flätat läderbälte, ett diadem, ett par vantar, ett iPod-fodral & en jättefin sjal, till mig. Allt detta, för endast 500 spänn.

Efter shoppingrundan, drog jag hem en stund, fixade mig, sen var det direkt till stan för att möta Sallad, Dastid, Mirelle & Vidar och dra till Särahs fest.
Det blev lite konstigt på festen, och det kom några oönskade gäster, så tillslut stack vi hem några till Vidar, och 'chillade' där en stund.
Vid ett, tog jag & rasmus bussen hem till mig, och nu sitter jag här. Det är mysigt att ligga och mysa i sängen till klockan 4 på morgonen.

Ska försöka komma igång med min redovisning, om punken, som jag ska hålla på tisdag.
Hade tänkt klä mig punkigt, och satsa riktigt ordentligt.

Men först ska jag göra kanelbullar!
Bilder på shoppingen kommer snart.


PUSSS!
<3

Kommentarer
Postat av: din (ditt?!) anus <3

HAR DU BILDER FRÅM SHOPPINGTUREN :D ?

2008-10-09 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0