INSPARKEN!

Förlåt.
Har inte skrivit på ett tag, men det är bara för att jag haft så kul, att jag inte haft tid helt enkelt.
Insparken var sjukt kul. Folk var riktigt mycket på pickalurven, och alla dansade som galningar. Strul hit & dit, roliga små utmaningar, det var helt enkelt riktigt najs.
Mamma kom och hämtade mig, julia & jenny vid ett. Och efter att först ha somnat på toaletten, somnade jag vid tre.



     

                       



Dagen efter (igår), var det som sagt d-dag. Jag tillbringade dagen med min koala. Vi gick på stan och letade keps, sen stack vi hem till honom och mös. Hans lillasyster är så himla söööt.

Ikväll är det film-myskväll hos Sallad (fredrik) med några, vid sex.
Har varit riktigt sugen på mys på sistonde, så det passar mig perfekt.

Nu ska jag göra mig ready.
herrå.

många stooura pussar!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0