past present and the future

okej.
jag gjorde samma sak för ett tag sen.
men varför inte igen?
lite kul för er nya läsare att se hur jag sett ut genom tiderna.

åttan

    
vi börjar med det långa håret, och den lite "smalare-looken".
på den tiden reste jag mycket, var jämt brun, använde inget smink & var tillsammans med Adam Lång!
härlig period.


 
sen blev det cutcut, korthårig!
hatade detta hår, längden och faktumet att de inte klippte upp det.
men rätt så fräsigt med ett par stoura örhängen.
under denna period hängde jag mycket med niorna
& var allmänt cool!


nian


 
ja, sen var det bara att låta det växa.
gillade faktiskt den här längden lite. kunde ruffsa upp det lite, eller platta det.
både och var snyggt.
här umgicks jag mycket med tjejgänget, och lärde känna nya människor.
använde mycket smink också.


gymnasiet



   
och här har ni mig nu. glad & pigg, med lagom långt hår.
diggar livet i allmänhet, och umgås med alla möjliga små söta filurer.


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0