jag vill sitta uppe tills solen går upp

Får ni också den känslan?
Den kvällskänslan. Eller är det kanske bara jag?

Jag vill sitta uppe tills solen går upp, lyssna på försvinnande musik & bo i gräset.
Försvinna i gräset och bo i musiken.

Mina tankar finns någon helt annanstans just nu.
På en helt annan nivå.
Och det gör dem alltid på kvällen.
Jag tror jag är en fladdermus.
För på kvällen kommer allt på plats, allting klarnar, och på dagen är jag blind.

Jag är trött, och jag svamlar, men det gör ingenting.
För allting känns så skönt. Här, just nu. En sån härlig känsla.
Att tänka på allt.





Jag vill sitta uppe tills solen går upp, lyssna på försvinnande musik & bo i gräset.
Försvinna i gräset och bo i musiken.

It's okey
I'm here
It's not okey
Where are you?


godnatt





PS. varför kommer det upp porr när man söker på google?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0